برگزاری وبینار تخصصی آزمایشگاه شیمی

وبینار تخصصی علمی ، پژوهشی فناوری های نوین تولید نیروی برق حرارتی توسط همکاران نیروگاه یزد برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، وبینار تخصصی علمی ، پژوهشی فناوری های نوین تولید نیروی برق حرارتی با عنوان کنترل شیمیایی آزمایشگاه شیمی نیروگاه توسط کارشناس آزمایشگاه شیمی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در بهمن ماه سال جاری در بستر شوکا و به صورت آنلاین برای شرکت های مدیریت تولید برق کشور اجرا شد.

این وبینار به منظور ثبت تجربه های کارکنان با تجربه و انتقال اطلاعات و تجربیات به دیگر همکاران شرکت های مدیریت تولید برق کشور برگزار شد.

هنزایی زاده در خصوص اجرای این وبینار گفت: برگزاری چنین دوره هایی در راستای ثبت تجربه کارکنان با تجربه نیروگاه است تا اطلاعات ایشان برای آیندگان ثبت شود.  این پروژه جدای از گردآوری اطلاعات و تجارب ، بیشتر برای خودم آموزنده بود و باعث یادآوری نکات ریزی شد که در روزمرگی کار کمرنگ شده بود.

معرفی اجمالی از بویلر ها و سیستم خنک کن نیروگاه یزد، معرفی وظایف امور شیمی در نیروگاه، رژیم های کنترل شیمیایی سیکل آب و بخار، ایمنی کار در آزمایشگاه شیمی، آشنایی با دستگاههای مورد نیاز شیمی و ... از جمله موارد و فایلهای بود که در این وبینار توسط مهدیه هنزایی زاده ارائه شد.

در راستای برگزاری این دوره از طرف امیر دودابی نژاد، معاون برنامه ریزی و عضو شورای راهبردی حوزه بسیج لوح تقدیری به ایشان اهداء شد.

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir