برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز نیروگاه یزد

مراسم جشن انقلاب و تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز نیروگاه یزد برگزار شد.  

 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، جشن انقلاب به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت اعیاد شعبانیه در شب ولادت با سعادت امام زین العابدین (ع)، با حضور همکاران و خانواده های نیروگاه یزد، در محل سالن وحدت برگزار شد.

در این مراسم سید محمد حسن جمال الدینی ضمن عرض خیر مقدم به همه همکاران، خانواده ها و مدعوین حاضر، اقدامات انجام شده در خصوص مولدهای نیروگاه را به طور خلاصه بیان داشت.

وی با بیان اینکه صنعت برق در بخش تولید و مصرف درچند سال گذشته دچار ناترازی شده بود بیان داشت: علاوه بر لزوم احداث نیروگاههای جدید نیاز است که از تأسیسات و نیروگاههای موجود به بهترین نحو بهره برداری شود.

وی با توجه به اقدامات انجام شده در سال 1402 اظهار داشت: این اقدامات منجر به افزایش 20 درصدی تولید انرژی در 6 ماهه اول سال جاری  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد، دست یافتن به این قابلیتها را تنها با همت و تلاش همکاران و و فعالیت های جهادی میسر دانست و راه یابی همه فرزندان،به جایگاههای بالاتر را از خداوند متعال خواستار شد.

این مراسم که با اجرای برنامه های شاد توسط گروههای مختلف هنری همراه بود با اهداء هدایایی، از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز سال تحصیلی 1402-1401 تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir