نشست مدیر عامل با همکاران دفتر حراست

مدیر عامل نیروگاه یزد طی نشستی صمیمی با همکاران دفتر حراست گفتگو کرد  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، سید محمد حسن جمال الدینی در این نشست که با حضور همکاران دفتر حراست نیروگاه برگزار شد، ضمن تأکید بر اینکه اهمیت کار حراست بر کسی پوشیده نیست ، از تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف دفتر حراست تقدیر کرد.

مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری شده در نیروگاه بر ضرورت حفاظت از این سرمایه ملی تأکید و از همکاران حراست در حوزه های فیزیکی، IT و پرسنلی خواست تا با جدیت و تلاش مضاعف در انجام وظایف محوله کوشا باشند.

ایشان در ادامه بر تعامل بیشتر و هم افزایی با سایر واحدها و همکاران شرکت تأکید و از این رویکرد جدید ایجاد شده در حراست به نیکی یاد کرد.

وی هدف اصلی شرکت را تولید برق پایدار و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و با اشاره به موضوعات امنیتی در شرایط خاص کشور، همانند شرایط فعلی و جنگ حماس با اسرائیل غاصب بر انجام دقیق وظایف محوله تأکید کرد.

خاطر نشان می گردد در ابتدای این نشست ، گزارشی از وضعیت موجود در دفتر حراست شرکت و فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف توسط مدیریت دفتر حراست اراده گردید. در پایان همکاران حاضر در جلسه، نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده خود را ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir