به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

تجلیل از خبرنگاران برتر نیروگاه های کشور

با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، از خبرنگاران برتر نیروگاه های کشور تجلیل شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از خبرنگاران برتر نیروگاه های کشور تجلیل شد.

در این مراسم، عبدالرسول پیشاهنگ ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، روابط عمومی را نه تنها آیینه، بلکه منشوری در سازمان معرفی و از تلاش آنها در عرصه خبر و اطلاع رسانی تشکر کرد.

در حاشیه این مراسم، جلسه ای با حضور طارمی مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و جمعی از کارشناسان حوزه خبر نیروگاه های کشور برگزار شد.

طارمی در این جلسه ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه خبرنگاران در روابط عمومی، در خصوص ارسال به موقع اخبار و بیان وقایع و نکات مهم نیروگاهی مطالبی را ارائه نمود.

وی در ادامه بحث بازدید ها و حضور همکاران شرکت های تابعه وزارت نیرو و خانواده ها در محل تولید برق و آشنایی آنان با سختی های تولید، حضور جدی در جشنواره عکس نیروگاهی با رویکرد سختی تولید، بیان احساسات، اتفاقات و همدلی ها، استفاده از تجربه عکاسان حرفه ای رسانه ها و خبرگزاری ها در انعکاس اخبار و سختیهای تولید را مورد تأکید قرار داد.

ارائه گزارش و نحوه انجام فعالیت های روابط عمومی هر نیروگاه توسط کارشناسان حوزه خبر از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی از زحمات خبرنگاران و کارشناسان حوزه خبر نیروگاه ها تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir