برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه یزد

طی مراسمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از گروههای جهادی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد نیز تجلیل شد.  

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر یزد، فرمانده بسیج حوزه اداری حضرت قائم(عج) و جمعی از مدیران و فعالان گروههای جهادی در نیروگاه یزد برگزار شد، سید محمد حسن جمال الدینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال  دفاع مقدس، طی سخنانی ضمن تشریح وضعیت مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد، با اشاره به تلاش جهادی و شبانه روزی همکاران اعلام نمود:

با در مدار قرار گرفتن مولدهای 13 و 14 و به تبع آن مولد بخار در شش ماهه اول سال جاری، تولید انرژی برق نیز نسبت به شش ماه اول سال گذشته به میزان 38 درصد افزایش پیدا کرد.

مدیر عامل نیروگاه یزد در ادامه، ضمن تشکر از همکاران در راه اندازی مولدهای نیروگاه در پیک بار تابستان، از گروههای جهادی فعال در نیروگاه نیز تشکر و ابراز امیدواری کرد که قدم های برداشته شده در جهت رفع محرومیت قشرهای ضعیف جامعه، مؤثر و مورد قبول قرار گیرد.

در ادامه مزیدی، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر یزد ضمن تقدیر از زحمات گروههای جهادی نیروگاه یزد و حمایت بی دریغ مدیرعامل، از ایشان بعنوان مدیری جهادی در استان یاد کرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل روز کشور پرداخت و از جوانان و مردم خواست تا با تکیه بر رأس الخیمه­ ی نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشکلات پیش رو غلبه کنند.

در این مراسم لوح تقدیری از طرف رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر به مدیرعامل نیروگاه یزد تقدیم و از زحمات ایشان تجلیل شد.

در پایان، لوح تقدیری از سوی مدیر عامل نیروگاه به همکاران گروههای جهادی شرکت که فعالیت چشمگیری در کمک به مناطق سیل زده و ایجاد محرومیت زدایی در برنامه های سال 1400 داشتند، اهداء شد.

خاطر نشان می گردد در ابتدای این مراسم ، گزارشی از اقدامات و فعالیت های پایگاه بسیج شهید عباسپور و فعالیت گروههای جهادی توسط محمدی، فرمانده پایگاه ارائه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir