مناقصه مديريت انجام امور خدماتي- سال 1392
وزارت نيرو
شركت مديريت توليد برق يزد
(( آگهي مناقصه عمومي انجام خدمات اداري و پشتيباني ))
شركت مديريت توليد برق يزد جهت انجام امور خدمات عمومي، انتظامات و نگهباني،خدمات رستوران، خدمات اداري و دفتري، فضاي سبز، خدمات فني و تأسيسات خود نياز به خدمات پيمانكاران تأييد صلاحيت شده توسط اداره كار و امور اجتماعي و واجد شرايط دارد .
بدينوسيله از متقاضيان شركت در مناقصه دعوت ميگردد از تاريخ درج اولين آگهي لغايت 22/04/1392 در ساعات اداري به امور بازرگاني شركت واقع در يزد : جاده خضرآباد - جاده فولاد آلياژي يزد - نيروگاه سيكل تركيبي يزد و يا سايت اينترنتي شركت به آدرس ذيل مراجعه و نسبت به دريافت مدارك و اسناد مناقصه ، تكميل و ارايه پيشنهاد قيمت اقدام و پيشنهادهاي قيمت خود را ضمن ممهور نمودن كليه صفحه هاي اسناد مناقصه حداكثر تا ساعت 9:30 صبح روز دو شنبه مورخ 24/04/1392 به آدرس فوق تحويل و رسيد دريافت دارند . به پيشنهادهاي بدون مهر و امضا ، مشروط، مخدوش و پيشنهادهايي كه بعد از انقضاي مدت مقرر فوق تحويل گردد به هيچ عنوان ترتيب اثر داده نخواهد شد .
پيشنهاد دهندگان براي شركت درمناقصه بايد به همراه پيشنهاد خود ضمانتنامه بانكي يا چك بانكي تضمين شده توسط بانك صادر كننده به مبلغ نهصد و پنجاه ميليون (950.000.000 ) ريال در وجه شركت مديريت توليد برق يزد ، بابت تضمين شركت در مناقصه از يكي از بانكهاي ايراني تهيه و ضميمه پيشنهاد خود ارايه نمايند . به پيشنهادهاي بدون سپرده ،سپرده هاي مخدوش، سپرده هاي كمتر از مبلغ فوق، چك شخصي و شركتي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد .
جلسه بازگشايي پاكتها در ساعت 10 صبح روز دو شنبه مورخ 24/04/1392 در محل نيروگاه سيكل تركيبي يزد تشكيل ميگردد .
ارائه تأييد صلاحيت توسط اداره كار و امور اجتماعي و اجراي طرح هماهنگ طبقه بندي مشاغل شركت هاي خدماتي الزامي ميباشد .
ساير اطلاعات و جزييات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .
متقاضيان مي توانند اسناد مناقصه را از قسمت مزايده و مناقصه سايت دريافت نمايد و پس از مطالعه درخواست خود را به اين شركت ارسال نمايند.