مناقصه سرویس ایاب و ذهاب
لذا بدینوسیله از متقاضیان شرکت در مناقصه دعوت میگردد جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهی حداکثر تا مورخ 20/03/96 در ساعت اداری به امور بازرگانی شرکت واقع در یزد، بلوار شهید دهقان منشادی (جاده خضرآباد) ، کمربندی یزد – کرمان ، جاده ندوشن ، نیروگاه سیکل ترکیبی یزد و یا سایت اینترنتی شرکت به آدرس ذیل مراجعه و نسبت به دریافت مدارک و اسناد مناقصه و تکمیل و ارایه پیشنهاد قیمت اقدام نمایند و پیشنهادات قیمت خود را ضمن ممهور نمودن کلیه صفحات اسناد مناقصه حداکثر تا ساعت 9 صبح سه شنبه مورخ 23/03/96 به آدرس فوق تحویل و رسید دریافت دارند . به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضا مدت مقرر فوق تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
پیشنهاد دهندگان برای شرکت درمناقصه باید بهمراه پیشنهاد خود ضمانتنامه معتبر (قابل قبول کارفرما) به مبلغ 400.000.000 ریال بابت تضمین شرکت در مناقصه تهیه و ضمیمه پیشنهاد خود ارائه نمایند. به پیشنهادهای فاقد ضمانت ،ضمانت های مخدوش، ضمانت های کمتر از مبلغ فوق، چک شخصی و شرکتی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .
اسناد مناقصه را از اینجا دریافت نمایید