دومین نشست مدیران نیروگاه های استان به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق یزد و در محل نیروگاه سیکل ترکیبی در چهارشنبه ۹۴/۳/۲۸ برگزار شد .

دومین نشست مدیران نیروگاه های استان به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق یزد و در محل نیروگاه سیکل ترکیبی در چهارشنبه ۹۴/۳/۲۸ برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی این نشست که با حضور مدیران و معاونان نیروگاه های یزد تشکیل و با هماهنگی شرکت مدیریت تولید برق یزد و به منظور بحث و بررسی مسائل ، چالش های موجود و ارایه راهکار جهت رفع مشکلات حاضر برگزار شد .  

در این جلسه آقای مهندس صباغ زادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد ضمن بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت تولید برق توسط نیروگاه های استان عنوان نمود ، میزان تولید انرژی برق توسط مولد های موجود در استان از مجموع کل تولید در سطح کشور ۳/۳ درصد می باشد که این رقم استان یزد را در رتبه نهم قرار داده است   وی هم چنین بیان داشت : هم اکنون ظرفیت تولید مولد های فعال در استان بالغ بر ۱۹۵۱ مگاوات می باشد که با توجه به پیک بار تابستانی سال ۹۴ باید کلیه نیروگاه های استان با پیش بینی و درایت لازم در جهت تولید و تامین انرژی مورد نیاز اقدام های لازم و ضروری را داشته باشند .

در ادامه آقای مهندس جعفری مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با بیان این مطلب که تولید مولد های این نیروگاه ۷۴۰ مگا وات می باشد ، وضعیت این مولد ها را خوب ارزیابی نمود . وی هم چنین  پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مرکزی این نشست ها را ارایه کرد که این پیشنهاد از سوی سایر حاضران مورد تایید و موافقت قرار گرفت و دفتر نظارت بر تولید معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد برای این امر انتخاب گردید .

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir